jag kom ihåg!

och jag kom ihåg att jag skulle skriva om min dag idag!
okej, den var inte så nämnvärd, men whatever,
idag hade vi iallafall nån musiklek och jag therese alexandra och linda jobbade tsm,
vi trode vi vann, men jag tror att vi förlorade faktits? lite synd ;P
aja, sen var det rundtur, igen,
och vid halv ett så slutade vi, då väntade vi på tio i ett bussen ( som var sen)
och den blev såklart full...

sen gick vi vidare i regnet... och blev jätte blöta, och nästa buss kom tjugo över 1
och vi kom fram typ kvart i 2 och tio i två gick min buss hem, så jag var hemma halv 3, gött, jag slutar halv ett och kommer hem halv 3, gött, eller inte...

aja, nu är jag bara grinig för att jag är så sjuk, dagen var itne så hemsk faktist,
vi hade ju trevligt folk med oss (Y)

men nu ska jag krypa ner i sängen och gosa in mej i täcket och läsa eller lyssna på harry potter eller någonting :)
puss(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0