Johannas stuga; uj va kul :)

Igår åkte jag med Brännströms till sommarstugan :)
först åkte vi lite båt
och JAG, Sarah Josefine Lindgren, körde båten !

sen åkte jag och Johanna ring, och fytusan vad roligt det är!
vi åkte i en och en halv timme och åkte bara av en enda gång ;O
fast när vi skulle upp på ringen igen var jag så klantig så vi trillade ner tre gånger, men sen bar det upp och iväg igen :)

men det roligaste var nästan när vi skulle upp i båten igen, och hela ena mitt ben hade somnat totalt så jag kunde knappt stå upp,
men sen när johanna skulle upp i båten så var båda lars-åke och mattias tvugna att hjälpa henne upp,
och sen när dom fick upp henne i båten så föll hon bara ihop på golvet.
hahaha hon var så trött så hon inte kunde stå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0