dagen

idag skaffade alex sej en ny vän och dissade oss..
HAHA
och linda var övertrött som vanligt i bussen hem, och det slutade med att jag var full av idomin och min mobil full av rosa nagellack(Y)
jag blevliiiiite smått irriterad hahaha

men när jag drog mej mot stan efterskolan för jag väntade på bussen så träffade jag först muste, längesen sen sist!,sen mötte jag nadjusen och gick mot meck med henne där träffade jag folk från klassen och sen kom corti och hälsade och sen kom dallas och slog sej ner med oss.
sen satt även hampus vid samma bort som mej, men icke märkte jag det ;O
aja nu ska jag snart sova, ska på läger imorgon, GÄSP jag orkar inte..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0