dålig dag

Min dag började inte så speciellt bra, jag vaknade 5 minuter innan jag skulle gå till bussen, great.
Den fortsatte inte så party heller..nej jag skriver inte ut det, då kommer folk bli sura.
Men iallafall, nu tog jag hem " musikvideon" vi ska göra till bilden och skulle göra klart den.
Men inte gick den att öppna på min dator, så jag fick ladda ner låten på nytt och börja om... sen upptäcker jag att någon har lagt in dom viktigaste bilderna i en annan mapp, så dom fick jag inte hem när jag skickade dom till mig..
Åh jag blir så himla irriterad!
Ah, hoppas jag får bilderna till imorgon så jag kan göra klart den, annars blir det IG på den delen i bilden, great!

Ah, snart ska jag på min brors lucia, ska bli trevligt.

och här kommer ett litet smakprov på bilderna som ska vara med i "musikvideon"
tagna med en digitalkamera med knappt 4 megapixel tror jag, haha så bilderna är ändå bra för att vara tagna med en så dålig kamera!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0