gårdagen spenderades på sjukhus

aah, gårdagen spenderades på sjukhus, jag och Alex följde med Dess in.
Vi kom dit vid typ halv tre, sen fick vi sitta i väntrummet på akuten i några år, sen fick vi komma in i ett rum, då sa dom att det var lång väntetid, så klockan 2 minuter i fem kom doktorn.
Sen fick Dess ett rum, för hon blev kvar där över natten, och då skulle jag och Alex gå och köpa någonting gott att äta från cafeterian.
Först tog det oss ungefär en kvart att hitta cafeterian, men sen när vi skulle tillbaka, herregud, vi var helt vilse! Det var faktist lite läskigt!

Så ett tips till alla som ska till sjukhuset, ta med kompass och karta!

Ska prata med mer med Dess imorgon och se hur hon mår och så, för jag och alex var tvugna att dra runt kvartöver sju någongång!

Men idag har det vart skola, som alltid, vi kollade på film på alla lektioner, förutom svenskan för den slapp vi överhuvud taget!
Sen åkte jag in till stan och gick på stan och fikade och sånt med Albin!!
Alltid trevligt !

Sen har det hänt massa komplicerade grejer i mitt liv, ooh tänker alla nu, det händer nått i hennes liv haha
men det är faktist jobbigt, så nu vet alla, puss

Kommentarer
Postat av: you know who I am, B*RNI

TALKTOMEEEBABYYYYYYYY

2009-12-09 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0