plugg weekend

Den här helgen har varit ganska lugn, jag har varit tvungen att plugga så jag har vart hemma nästan hela helgen, förutom i fredags, då var jag hos Julia och kollade på Idol med henne, Lisa, Adam, Hugo och Malin.
Vi hejade alla(hoppas jag) på Erik, och han vann ju såklart!

Annars så har jag gjort klart "musikvideon" som ska visas upp på bilden på Tisdag och jag har skrivit en svenska saga som ska vara inlämnad imorgon, och så har jag även jobbat lite matte, jag har ett matteprov på tisdag!
Såhär mycket har jag nog inte pluggat sen i nian, knappt det! Good Work!

Och nu sitter jag här med kväljningar för min älskade hund ligger brevid mig och fiser, och dom här fisarna hon släpper nu luktar både äckligare och längre än vad dom brukar göra!
Usch!!!!

Imorgon har jag sovmorgon, det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0