All alone!

Jag och min kära syster är själva hemma denna vecka eftersom att resten av familjen åkte till Öland:)
gött faktist!

Men nu försvinner självklart det bra vädret och har ersatts med regn och åska,
som förövrigt är ganska läskigt!
men jag johanna och johanna stog i en kvart och försökte få kort på en blixt och efterett tag lyckedes vi faktist!
fast bilden var rätt ful;)

dessa dagar har jag kollat på i taket lyser stjärnorna ett antar gånger och man reagerar på samma sätt varje gång!
sjukt bra film ! rekomenderar starkt!
och för alla er som läser systrar i jeans s¨kommer ni bli besvikna på andra filmen,
dom har gjort den av den fjärde och sista boken, det får jag verkligen ine att gå ihop ;O

men nu ska jag nog snart gå och kolla på tv med johanna och imorgon tror jag att jag ska träffa tanvir och prata om tisdagen efter som att vi ska ha grillkväll för att vi har fyllt år :)

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0