Ångest, ångest och ångest

Idag var det Noif slitet, och jag skulle egentligen vart med, men efter lite omständigheter slutade det med att jag inte var med. Och gissa om jag hade ångest idag när jag stog och kollade på alla som hade kämpat, fatta vad skönt att ha varit med.
Men gjort är gjort, och nu ska jag och Therese ut och springa imorgon.
Men jag är ledsen över att jag kommer att sänka mej i Idrott nu....

Men jag hade iallafall en mysig dag med alla som var med och gick, vi gick till Örsholmen och badade.:)

Efter skolan gick jag, Therese och Felix till stan och först tjockade vi oss på McDonalds men fjortisarna Viktor och Pontus, sen gick vi vidare och köpte skor åt Felix, till balen :) sen hittade jag äntligen mina underbara jeansshorts och en examensklänning :)

jag kan säga att allt det tog värkligen hela dagen och att jag är helt slut i fötterna just nu, ska bli skönt att lägga sig i sängen och läsa Så länge vi båda andas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0