once a week

nu ska sommarträningen börja!
Nu ska jag ge mej ut och springa minst en gång i veckan, börjat med idag; jag å Therese sprang 5 km idag, och jag var inte alls jättetrött när vi kom fram;O
eller okej, mina ben var det, men jag borde ha dött med andningen och så, med tanke på att jag aldrig tränar..

Men sen bar det hem till Therese och karakoken sattes igång, oh hej vad vi sjöng
och det lät lika hemskt som vanligt,
och i början av en låt säger jag ;
kom igen Therese
sedan när vi lyssnade på det lät jag helt seriöst som mannen i sjuan,
för alla som inte vet vem det är så är det en i sjuan som har liiiiiite mörkare röst än normalt, heheheh
jag hoppas att jag inte låter så irl:S
hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0