Rolig historia

Idag var jag på skolbiblioteket för att låna en bok eftersom att vi har läsvecka, och jag orkar aldrig välja själv så hon på biblioteket får hjälpa mej, så hon tog en bok som hon sa var rolig
och ujujujuj

vad jag skrattade
när det kom en "rolig historita"
som jag känner att jag måste dela med mej;

det var en man som kom in på BB för att hans fru hade fött ett barn,
när han frågade en sjuksyster om vart hans fru och barn var så svarade hon
- jag är ledsen, men eran fru gick bort under förlossningen.
Mannen blev väldigt ledsen, men gaskade snart upp sej, han hade ändå blivit pappa,
så han frågade sjuksystern om han fick se sitt barn, och hon visade vägen.
dom kom in i ett rum med massa små barn, och mannen log och sa
- är ett av dom hära mitt barn?
- nej, följ med in till nästa rum; svarade sjuksystern
och dom kom in i ett rum med massa små barn utan armar,
- är ett av dom hära mitt barn?; frågade mannen
- nej, följ med in i nästa rum; svarade hon
I nästa rum låg massa små barn utan armar och ben. Det här bådar inte gott tänkte mannen, men frågade
- är ett av dom hära mitt barn?
-nej, nästa rum är det nog; svarade hon
men i nästa rum låg det bara massa små bebis huvuden på kuddarna, mannen blev lite ledsen, men frågade,
- är ett av dom hära mitt barn?
- nej, nästa rum; svarade hon.
i sista rummet stod en ensam säng, och på kudden låg ett litet öga,
- det här är ditt barn; sade sjuksystern äntligen.
Mannen som blev väldigt chockad, försökte ändå göra det bästa av situationen och började göra miner och grimaser framför ögat, men då sade sjuksyster,
- jag beklagar, men han är blind


HHAHHAHAH så sjukt dålig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0