Bornholm!

Kom hem från Bornholm i Söndags!
himla härligt har det vart!

Onsdag;åkte hela dagen, först tåg, sen båt sen buss, mysigt med klassen! Första doppet ute i havet!

Torsdag;cyklade in till nått mysigt litet samhälle och åt massa glass :)

Fredag;Åkte rundtur med buss, jättefint var det värkligen! åkte till någon borg och en grotta, men där ryckte cellskräcken in, så jag vågade aldrig gå in i grottan tyvärr. Sen vidare till Joboland, det var inte riktigt som tänkt, fanns nog max 4 karuseller, varav att tre fick man snurra på själv, men vi gjorde det bästa av situationen, och det blev kul iallafall:)

Lördag;Cyklade först in till det lilla samhället igen och skulle kolla på en marknad, men det fick fort, så vi cyklade vidare in mot stan, fanns inte så mycket där, så vi åt lite, cyklade till netto och köpte godis, sen vidare hem igen, cyklade nog 2 mil sammanlagt, härligt:)
Senare på kvällen tog jag och några till en promenad till fyren, det var ganska sent så det var mörkt ute, och jösses vad fint det var!


Söndag;Upp tidigt och packa och äta frulle! klockan 9 gick bussen till färjan.Reste hela dagen.
på tåget till Göteborg stötte jag på min kära kusin som hade vart på nån judo sak. Blev en fruktansvärt lång och jobbig resa hem, man var ju så trött! halv 10 kom jag hem på kvällen, somnade klockan elva! och eftersom att vi skulle ha dans på måndagen så fick vi ingen sovmorgon heller :O

Hilma mysig klassresa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0