vilken härlig dag, lalalala

Gud vilket fint väder det har varit idag!

jag har värkligen levt i solstolen hela dagen,
men pappa sa att vi skulle ut med båten, men han åkte och kollade på bror mins match istället ;o
men imorgon blir det heldag med båten!

man kan ju säga att man blir lite förvirrad av att ligga i solen för länge
när vi skulle äta mat så hade mamma dukat fram två gafflar åt mej,
och när jag skulle skära i maten så gick det inte riktigt ,
så kollar jag på ena gaffeln och tänkter; en gaffel, sen kollar jag på andra handen
och tänker; en gaffel, och jag kunde värkligen inte fatta varför det inte gick att skära
tills jag såg båda gafflarna  och började asgarva.

jag vet jag är speciell

Johanna har pimpat mina naglar igen! coolt (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0