jäkla spruta

När jag hostar gör det ont i armen, när jag skrattar gör det ont i armen, när jag går gör det ont i armen, när jag inte gör någonting gör det ont i armen, jag får panik!
Och inte nog med det, nu har jag nackspärr bara för den där jäkla sprutan, och ont i huvet..

Men nu ska vi inte bara vara negativa, igår orkade jag inte stanna hemma så jag åkte in till stan för lite "girls night out" med Therese D, Lisa, och deras kompisar.
Riktigt mysigt!

Förut idag så var jag hemma hos Nikita med henne Johanna och Johanna, vi kollade på gamla filmer som vi spelade in när vi var små, det var många olika filmer kan jag säga!
Och herregud vad jag var ful när jag var liten, haha!

Aja ha en trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0