Snart är det lov !

Jag kom på det idag, att jättesnart är det lov!
Det behövs värkligen, man orkar värkligen inte med skolan nu, man går och är sur hela tiden, vilket inte är så jätteroligt..

Förut satt jag och målade naglarna på Tindra, vi satt där och sjöng med i julsångerna som mamma spelade medans hon satte upp julgardinerna! Det var riktigt mysigt må jag säga!
Och snart ska jag gå och lägga mig, jag är värkligen trött all the time !
Men sen är det helg, och imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men på lördag kommer iallafall mostrarna + tjejkusinerna och mormor så ska vi julpyssla, vi är tidigt ute hahah!
Och på kvällen blir det förhoppningsvis Tjejkväll hos Natha.

Ha det bra puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0