svinsprutan idag!

Hela morgonen var jag supernervös, dags att ta spruta ju!
klockan 9 gick halva klassen till op där vi skulle ta sprutorna.
Jag vad ganska rädd, grinade och massa, och brevid mig satt marie som också var superrädd!
Men jag och Marie gick in samtidigt och Therese med mig, och helt plötsligt skriker Marie; SARAH DET GJORDE INTE ONT!
Hahahaha.
Sen kom alex och eftersom att hon var sen så hann hon inte ta sprutan med resten av klassen så jag följde med henne, det var ganska svårt att få dit henne, hon är lika rädd för sprutor som jag, men efter mycke omochmen så gick det!
Så nu är vi vaccinerade ( halva klassen gick hem pga feber).
Nu väntar bara den andra sprutan, ser inte direkt framemot det, kommer säkert få lika mycket panik igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0