this is my weekend!

I fredags slutade jag 11, riktigt härligt! Eller ah, slutade och slutade, vi skulle gå och fråga frågor till folk på stan, men vi ringde hugo och gick till tingvalla och frågade han och hans kompisar istället.
Sen på kvällen åkte jag in till Julia, lite senare kom Amanda och vi hade roligt framför datorn, sen gick vi till McDonalds och satt och pratade!

Igår bestämde jag mig först för en hemmakväll, sen fick jag ett meddelande från albin och det blev att åka in till kronoparken och möta upp Natha, och sen till lokalen brevid där det var lokalfest.
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga att den sluta, för det fattade jag inte riktigt, men jag Natha och Tamara drog hem till Natha och drack té och satt och pratade och lyssnade på lugn musik, mysigt var det!

Synd bara att jag inte har någon kamera, för alla andra har bilder, men ingen orkar skicka...

Nu ska jag göra mig iordning för imorgon, ha det bra puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0