Blog Awards = näej

idag skulle jag och johanna och johanna kolla på blog awards tillsammans, men fyfan vad det var en besvikelse,
för det första så höll det bara på en halvtimme, hallå jag hade tänkt att sitta bänkad framför tvn hela kvällen ju!
sen så presenterades vinnarna jätte snabbt osv osv.
misslyckat :(

och mer misslyckat idag var att vi skulle till ikea, men självklart blev det inte av, vad hade jag väntat mig?
herregud.

hahaha men jag kan inte sluta skratta när jag ser denna bilden, det ser ut som att johannas ögon ska ploppa ut när som helst hahaha
jag satt och posa på bilden å precis när kortet togs så kollade jag på johanna och brast i skratt, hahahaha därför är bilden suddig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0