helveteslov

roligt, vi åkte till ikea iallafall,
fast först sa dom, nej vi åker imorgon
så då satte jag på mej mjukis och gick till johanna,
några timmar senare ringde dom och sa
" vi åker om 5 minuter "

roligt, att jag är skabbig som tusan då
så jag gick hemåt och tänkte att dom får fan vänta på mig,
men då står dom med ytterkläderna på redan och har mage att fråga
" är du redo?"

mitt svar blev ett skrikande : ser det ut som det eller?
okej okej svara dom, vi väntar vi har inte  bråttom...

när jag har bytt kläder kommer dom in och säger : kommer du eller vi har väntat jättelänge.............

TACK kära familj ni gjorde vääärkligen min dag mycket bättre fyfan.

och resten av lovet värkar ju bli toppen också..
den planerade filmlanet blir uppskutet till torsdag och då kan jag antagligen inte vara med.
hoppas värkligen att det funkar att åka till emma i sunne annars blir jag fan emo

fiiifan vilket lyckat lov tjoho..
någon som har ett hem att erbjuda under veckan?
jag kommer inte klara att vara hemma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0