nu vankas långt inlägg

nu var det dåligt med uppdatering, hah
men i torsdags var det " filmkväll" som slutade med att det blev liite mer folk än väntat och partymusiken drog igång istället, sjukt värd kväll,drog hem vid runt fem tror jag :), alla tackar lucia för en värd kväll (Y)
nathalie, du ska veta att vi finns gumman ♥
men bilder kommer när jag får från alla som tog ( jag borde vara VIP på julias kort för jag tog alla hiihi :) )

på fredagen tog jag tåget till sunne runt 5 tror jag, riktigt läskigt, jag har aldrig åkt tåg förut!
jag visste därför inte när jag var framme så jag fick fråga en dam (hehe) haha lite småsöt var hon

S: ursäkamig, är vi framme vid sunne tågstation nu?

D: ja, ska du av här eller?

S: ja, isåfall ska jag det

D: men kom då så kan vi gå av tillsammans då gumman :)
hahaha

så mötte emma upp mig på stationen och vi gick och köpte godis (...)
och jag klantade mig direkt och halkade på gräset, och väldigt mycket gick genom mitt huvud när jag var i luften (nejnejnej neeeeeeeeeeeeeeeeeeej  nejnej jag orkar inte trilla neeeeej )
och i sista sekunden fick jag tag i emma så jag inte dratta på ändan ;)
sen satt jag emma och robin och kollade på film till klockan tre, fråga mig inte hur dom höll mig vaken så länge, jag var super trött.
sen somnade vi, och vaknade runt 12? vi låg kvar i sängen till halv tre tror jag, under tiden hann jag få en cdskiva i huvet haha :)
sen gick vi ut och blev förföljda av en galen kanin i en gammal röten volvo, välkommen till sunne liksom.

sen kom jag hem vid fem och gick till min kära granne johanna,  sen kom jag hem och det blev tacos med släkten.
 
och nu sitter jag framför datorn och funderar på att spela lite guitar hero, fast pappa och tony sitter vid tvn så jag vet inte om jag orkar,

men ha en bra kväll, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0