R.I.P min mobil

idag har jag suttit och pluggat hela dagen, eftersom att vi har två prov imorgon, och tydligen har vi svenska prov på onsdag, men det tar vi då hehe.
men imorgon har jag iallafall matte prov och prov i arbetssätt och lärande, och jag kan ingenting,
men förut när jag satt i köket och räknade matte så hade jag min mobil på laddning i köket för jag behövde den som miniräknare, och sen när mamma och tindra kom hem så spranga meia över sladden, eller över kan man inte kalla det, på sladden så mobilen flyger PANG in i kylskåpet och går i tusen bitar. okej nu ska jag inte överdriva, 4 bitar hehe ;)

så nu funkar bara en fjärdedel( hih lite matte där) av skärmen. inte roligt

kan passa på att R.I.P alexs mobil också, den gick i bitar igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0