sitter och nyser

idag har det vart regn och tråkigt väder, plus att jag hade två prov, som faktist gick helt okej hoppas jag.
sjuker har jag blivit också :(

vi slutade kvart i ett, så vi skyndade oss bort mot mörmoskolan så vi skulle hinna med bussen, men icke, den åkte iväg :(

sen skulle vi få skuts av thereses kusin, eftersom att bussen skulle komma kvart i två, men hon hittade inte så bra så hon kom samtidigt med bussen ;)

sen missade jag min buss till skattkärr så då blev det att traska från stan till mammas jobb i regnet, usch, sen vidare med mamma till tindras dagis och hämta upp en mycket sur tindra...

nu väntar jag på att mamma johanna och tindra ska komma hem, så jag kan baka rulltårta med hallon och lakris, mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0