allt går doown (N)

asså nu börjar allt bli lite småjobbigt,
för det första så försvann ALLT jag hade skrivit försvann så det blev att börja om från ruta ett..
och sen hare hänt en sak som jag inte riktigt kan ta in att det har hänt, det finns inte liksom, det gör mig ledsen.
och sen är det massa tjafs om dittan å dattan mellan vännerna och det är inte heller nå vidare, vad händer med världen lixom?

aja idag var det skolkort iallafall:)

och imorgon ska jag till jigga och på onsdag äre päärty @ adams å sen på söndag ska jag till Issas nya hus,
hälgen värkar bli bra iallafall!:)
(L)

Kommentarer
Postat av: Johanna

På onsdag? :P aja vi måste snacka ordentligt någon dag! you have been a bad girl! sköjja

2009-09-17 @ 21:47:15
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0