jag hatar sprutor :S

Ja gud ja, jag värkligen hatar sprutor! jag har och kommer alltid ha sprutfobi!
och häromdagen fick vi reda på att vi ska ta spruta mot svininfluensan på skolan,
och fytusan vad jag blev nervös och jag kan inte släppa det!

jag funderar på att skippa sprutan och bli sjuk istället :P
men therese sa att jag skulle ta sprutan och att hon följer med och håller mej i handen (L)

men nej vad rädd jag blir, jagvill inte faktist :(
usch nu ska jag försöka att inte tänka någo mer på det ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den sprutan gör tydligen jätteont, känns typ som att hela armen sprängs har jag hört!

2009-09-13 @ 00:22:00
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0