-

igår sleepade jag hos min käre mira, och även amanda joinade! först följde vi med mira till hennes dans, men jag och amanda var hungriga så vi gick ner till bk och åt pommes! sen åkte vi hem till mira och satte oss vid datorn och började sjunga med ialla låtar, och sen hämtade vi det riktiga karaoket och sjöng! efter ett tag så var vi alla lite halvdöda + att min läpp var jättesvullen pga min jäkla tandställning, så då gick vi och la oss och kollade på tomten är far till alla barn och sen somnade vi runt 3 tror jag väl.

nu sitter jaghemma och funderar på att baka någonting gott, och väntar påatt johanna ska ringa.
och imorgnon är det valborg, vad händer då gott folk? själv vet jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0