ehja hejuggla mannen

Igår åkte jag wendela alex och mira till guido först, sen närvi kom fram så skulle alla dra någonannanstans, så vi satte oss på bussen och åkte in till torget igen.. sen satt vi och väntade på bussen, men så ringde nån till wendelaoch sa att det var till viken vi skulle så vi kunde lika gärna gå, sen när vi kom fram dit så var det i en korridor!?!? men aja, det blir vad man gör det till. Sedan efter ett tag drog jag mira och reman tillbaka till stan och köpte mat på bk, och sen följde vi med till kjellen. fast först drog vi till någon av deras granne, sen gick jag mira wendela johan och reman över till kjellen och jag och wemdela (mest wendela) gjorde mat, stekt ägg och macaroner haha.
ahaha sen somnade alla, hahaha sedan hände det en sak och jag och wendela höll på att dö av skratt och äckel så vi panik sprang in till mira och reman hahahahahah jadu wendela!!
sen skulle vi ta 10 över 6 bussen hem men den kom inte så vi fick sitta ute och vänta på 20 i 7 bussen, det var kallt och ugglamannen pratade med mira hela tiden..
sen när vi kom hem så drack wendela nästan upp all cola, och sen åt vi godis och kollade på babe tills vi somnade!


jag och alex, ja vi är vackra

lika vackra här också

hiwa e rätt cool han...

natha och louise

people


reman edda och kricke

haha go alex !

jag och johanna

jag och edda, skräll attvi tar pussbild hah

johan

jag och wendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0