engelska nationella

idag gick jagupp tidigt, gjorde nationella engelska, och slutade sen.. värt att dra till skolan då -.- men iallafall, det gick bra att fika igår och jag kunde tom äta chips när kag kom hem hehe. men idag därimot, min mun är helt svullen och det gör ont bara jag nuddar med tungan på tänderna...
men aja, jag tog bilder igår när jag och mira var ute och fikade, men smart som jag är så råkar jag radera alla.. men jag ska snart in till stan iallafall och sova hos mirisen. möjsigt ska det bli!
det var någonting mer jag skulle skriva om , men jag kommer inte ihåg, så synd för er!
hare bra pösssarrr


ja vadå, jag kan inte hjälpa att jag blir snygg på alla bilder -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0