flygande spindlar

Tjaoo! letar fortfarande efter biljetter till Justin Biebe, men det finns inga -.-
Iallfall, idag har vart en rätt dryg dag, i skolan iallafall. Först hade vi 2(!) timmar engelska, vi kollade på Australia, den sög rätt hårt faktist, jag menar, värt att göra en film om vem som får kossorna först upp på båten? ah han som spelade The drover var iallfall snygg så.
sen hade vi ULS och då fick vi sitta ute, värda som vi är tog vi inte med böckerna eller nått utan vi satt och solade, härligt! men jag fick en flis i handen som tobbe och hans kompis ville ta bort med en gärntång. Då har jaghellre en flis !
Det kom iallafall en flygande spindel mot oss, wzp med det menar jag.. sen hade vi svenska, men då behövde vi bara skriva ut några papper och sen fick vi dra. så jag och alex åkte in till stan och sen till casablanca och köpte  cola, sen drog vi till pråmen och mötte mira nadja och hiwa, där satt vi tills alla fåglar attackerade, så jag och alex och mira gick till snabbt och gott.
sen träffade vi Edda & co!!
och sen försvann alla helt plötsligt, så jag gick runt med johan en stund, innan han var tvungen att dra, så då tog jag bussen hem, men först fick jag gå på stan själv.. poor me! nu sitter jag här och har precis kollat på oc, och rotar sönderkylskåpet, som är lika tomt varje gång jag går in... inte roligt..


haha nadja kör på underbett



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0