fritidskunskap ganska roligt, eller naej

Nu sitter jag brevid käre alex i fritidskunskapen, det blir pasta och skinksås, MUMS! vi längtar, men nu kom vi på att skinksåsen kommer säkert vara det som blev över från förra veckan när vi fick ostsoppa -.- men aja, det är pasta iallafall.
senare ska vi till stallet, eftersom att vi ska besöka en idrottsverksamhet och då åker vi till KRK, too bad att jag är allergisk, men natha sötis har med sig allergitabletter haha!
och kameran har jag med, så jag ska ta bild på när therese rider, eftersom att hon är jätterädd för hästar så vet jag dock inte om hon kommer sätta sig på hästen, men på något sätt ska vi få  upp henne!
Alex har jobbat jättebra idag, tre rader på hela lektionen haha!
Är det bara jag som tycker att jobbiga personer borde inte få finnas? galet irriterande, brudarna i klassen vet vem jag syftar på, men jag skriver inte ut namn eftersom jag vet inte vilka som läser..
AHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0