hahaha minnen !

Idag skulle jag somsagt på nån jobb sak, men jag sket i den eftersom att jag var tvungen att prata högt osv.
Vi hade tre lektioner idag bara, ändå kändes dagen fett lång, vi fick skuts hem av tobbe idag igen, alltid trevligare att åka bil än buss !
Micaela skickade dessa bilder på mig, henne, nadja och evve som vi tog sommaren innan sjuan! jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg dem! fy vilken rolig sommar det var! värkligen !(micaelas mamma är bra på att ta kort, därför det är en ram runt ;) )











Kommentarer
Postat av: FAKIE

Vilka babieees :)



/FAKIE (v),

"remember me, cause it won´t be the last time you will see me"

2010-04-13 @ 22:00:02
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0