hemma

nu har jag precis kommit hem, satt på mig mina skitiga glasögon och dricker ett glas Fanta.
Helt okej faktist.
Kvällen var väl lite sisådär, ville inte lämna av mig jackan pga det som hände igår. Hela min väska försvann, i den hade jag
jacka, plånbok, tröja,hemnyckla,ipod,smink och parfym och säkert någonting mer. Jag fick panik när jag upptäckte att de var borta! men Idag hittade jag det bakom en toalett(haha!)så nu ligger allting och tvättas, förutom min ipod och massa pengar som de behöll.
Idag var det mer ordning, eller mja, polisen kom ett antal gånger, men de hade vakteroch sådant utanför, men jag stannade bara till halv tolv, och drack inte en droppe!


danielle snygging

jag, bobbo(som förövrigt har fått en lillebror) och emeli

min och alex ego bild (alex är med lite i högra hörnet)

zanko och ali

jag, random, uppochner tobbe eller hans kusin

samma fast ingen uppochner

miras å mina vänner på bussen hem

patric

Tanvir, jag, grambo, Wendela, Johanna

nadja och mira

min, bara min, min jerry, minlebbtwo  hHAHA


Kommentarer
Postat av: mira

Ja, jag tycker själv att jag är vacker...

haha, men tror du har glömt och lägga ut den bild ;) You know what i meen!

2010-04-12 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0