Idol

Jag och mira vaknade somsagt runt 12, köade mellan kvart över 5 till halv elva, så nu är jag minsann  TRÖTT som satan !
tyvärr så kom varken mira, anna, natha eller felix med, men de skulle komma tillbaka nästa år, dåni!!
Alla fick bra kritik ( kan man säga så?), typ att de bara var lite för nervösa, så de skulle öva på det till nästa år !
jag och mira hamnade på en bra plats i kön, det var väldigt mycket roligt folk runt omkring oss.
sen runt halv sju eller någonting kom felix och therese och majaoch ställde sig vid oss, och runt 7 kom natha och anna och nathas kusin, men de vågade inte gå och ställa sig framme vid oss -.-
men iallafall, sen efter ett tag kom jihde ut, osv osv så hände det massa grejer, så var det en äcklig raggarbil som körde framochtillbaka konstant heeela tiden från när jag och mira kom tills det var dags för insläpp. pinsamt om de kommer med i tv, vad tror folk om karlstad då menar jag.. men när tv4 filmade så trillade en kille ut genom fönstret haha det var lite roligt.
sen när det var dags för insläpp så kom nadja och joinade oss också!och innan det så sjöng nicklas från förre året, galet snygg.
så sponsrade läkerol idol så man fick en påse med halstabletter och tuggumi osv! härligt!
men nu tror jag att jag ska bjussa på lite bilder faktist, enjoyyy


de som deltog (av oss som stog tillsammans)

and the supporters!

jihde åker raggarbil

ballongleken

Anabanana!

jihde och snyggnicklas

Felix ska vara med på hitta.se hah !

Kristijan långt därbak haha

jihde

therese och felix, så söta så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0