justin bieber

nu har det blivit lite segt med uppdatering. men iallafall, på lördag kväll åkte vi till sommaro på fest, helt okej, lite små tråkigt i början till jag och alex träffade Johan(?) som var väldigt generös på dricka!
På söndagen blev det iallafall påskborde på Cafe August med Mira och hennes familj! Värkligen jättemysigt var det! sen sov jag hos johanna med henne och johanna, jag somnade under filmen som vi kollade på, sen  tvingade de upp mig runt 12, sen somnade jag runt halv 2 igen och sen på morgonen väckte de mig runt 11-.-
Sen åkte jag in till Mira, vi kekade popcorn och kollade på tv.
Sen tog jag 10 bussen hem, satte mig och softade lite vid datorn och sen åkte jag till Mattias och Jonatan.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, hemma! fan vad skönt. allting blir så jäktigt nu förtiden..

och är det någon som vet när justin bieber kommer hit i sommar? jag och mira letar sönder oss men vi hittar inte, och de sa på spotify att han skulle komma hit men vi hittar inte den reklamen igen !!!!!!

Men aja här kommer bilder från i lördags som jag tog från alex blogg som hon tog från albins blogg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0