KRK

Idag åkte jag och Alex, Natha och Therese till KRK, för i skolan ska vi besöka en Idrottsförening och åka dit och ställa frågor osv, så då valde vi KRK. Det var helt ok, men det var galet svårt att hålla sig för skratt, för hon som vi intervjuade hade en spindel på sig, och när vi såg det kollade vi bort, sen när vi kollade på henne igen så hängde den och dinglade i en tråd från hennes haka, och hon märkte ingenting. jag höll värkligen på att dö, för det första tyckte jag synd om henne, och sen var det bara så himla komiskt.
vi fick även testa på att rida, men therese fegis vågade inte hiih!
Sen åkte jag iallafall till natha, vi hade galet roligt, åkte moppe och allting! härligt!
Här kommer iallafall lite stalletbilder!


jag månen(?) och natha. okej så tjock är jag inte som bilden visar, det är mina byxor -.-

Alex på hästen!

igen

Natha rider

Therese fick en specialhäst..


Kommentarer
Postat av: nadja

haha ni hälsade säkert inte på min häst :( han blev ledsen nu

2010-04-20 @ 13:47:46
Postat av: sarah

jag skulle det, men jag vet ju inte vad den heter -.- men jag hälsade på trisse !

2010-04-20 @ 17:03:49
Postat av: j0lin

therese ser ssmått särklass-style ut...

2010-04-22 @ 17:57:59
URL: http://astrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0