lov!

Nu äntligen är det lov! det har firats med att käka på donken, och snart ska jag kila till bussen och åka och fika med Adam och Tanvir! härligt.
Idag hade jag matteprov också! och jag fick vg! wie!
och min hund äääälskar att åka bil! imorse när pappa skjutsade mamma till jobbet så följde hon med , ochdet var runt sju halvåtta, sen vägrade hon gå ur bilen, så hon satt där tills pappa skulle skjutsa johanna, och det var runt nio, och såfort man säger, ska du åka bil, så börjar hon hoppa ( eller ja, man kanske inte kan kalladet hoppa?) och springa omkring!
hih, men nu ska jag springa på toa, och göra mig iordnig och pysa in till stan igen, ha detbra! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0