om man är "höögh" så får man inte köra bil

igår skulle vi ha tjejkväll hos joel, hahaha jo så kan det vara ! men iallafall, när vi kom dit ( jag nadja mira johanna och wendela) så drog vi oss vidare till Danielle istället där det var fest. i början var det inte så rockigt, och alla drog hem runt 11-12, men jag johanna kåwe höögh och joel stannade kvar i grupprummet och snackade och drack lite, haha.
hahah och jag måste säga att lina tog dagens citat alltså !

som ni alla vet ( eller inte alls vet) så ringer min mobil anonymt hela tiden utan att någon är i andra änden,och igår svarade lina åt mig:

Lina: hallå?

Anonym: *tystnad*

Lina: Hallå !?

Anonym:*tystnad*

Lina: När jag ringer någon så brukar jag prata med den !

hahaha jag och alex dog lite.


nadjus

danielle och hugo the brat!

kåwe och johanna

en hög höögh och en glad joel

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Fina kort :)

2010-04-08 @ 10:46:27
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0