rainy day

usch vilket tråkigt väder, men gött ändå, då kan man sitta inne och kolla på tv hela dagen utan att känna sig dålig.
och själv mår jag mycket bättre nu, kan dock bero på att jag tog en alvedon förut, men men.
Nu ska jag sätta mig och kolla lite på OC. bara några avsnitt kvar !
och jag måste värkligen bli frisk till på lördag, annars drar jag ut sjuk, å det kommer inte bli någe roligt!
jaf funderar ävenpå att ringa johanna och ha en film torsdag, låter ganska lockande, men om jag känner henne rätt så är hon antingen med louise eller olof eller så pluggar hon eller så jobbar hon -.-


hahaha jag i skolan, alex har redigerat.

Kommentarer
Postat av: alexandra

asså bilden är grym sarah!:D

2010-04-08 @ 15:29:33
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejhej

Hur är allt med dej?

Ha en fortsatt bra dag!

kram ♥

2010-04-08 @ 16:59:07
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jag tränade xD varför sa du inget då skulle jag ju kommit...

2010-04-08 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0