tomorrow is the day with a big T

Okej då.. vi hade inte inställt idag -.- men aja, vi tog oss en inställd lektion, jag menar, vad missar man i svenskan? ett under att ens Carolina märkte någontíng..
jag har så galet mke träningsvärk i hela kroppen efter att jag var ute och sprang igår, snacka om att jag är otränad! och det blev inte bättre av att vi hade jobbig idrott idag! Snacka om att jag är helt slut!
imorgon ska jag ta ledigt hela dagen, eller ah, sjukskriva mig, för jagmenar, värt att dra till skolan när man ska till tandläkaren klockan 1. så himla onödigt. så det blir slappa lite hemma, och sen med papi in till käftis, är jag nervös? nej, det känns inte värkligt än, kommer antagligen bli det imorgon, och fyfan vad jag kommer bli ful haha !
men men, nu ska jag nog ta tag i den där jäkla inlämningsuppgiften som skulle vart klar innan påsk, det är så galet tråkigt, men om jag öser upp lite skålglass och dunkar lite musica så kanske det blir lättare haha. ha en bra dayyy, puss

Kommentarer
Postat av: j

TANDSTÄLLNING :D ahah

2010-04-26 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0