deas fest!

började med att jag åkte till jess och fixade oss osv, sen gick vi och köpte blanddricka och dit kom emil och hans kompis och hämtade oss och vi åkte till Tågås där festen skulle vara. jag och jess hamnade i ett spel där man skulle slänga ciggpaketet på ett visst sätt annars fick man dricka, så jag och jessica drack haha, nej men jag var faktist bäst på det spelet!
sen kom massa folk osv och jag tappade bort min mobil 2 ggr och min kamera en gång, men jag hittade de igen som tur är haha. trillade ner i ett hår och fastnade på en spik eller nått så min systers tights gick sönder och mina ben med för den delen. satte även ner handen bland massa brännässlor, nice. alles mamma kom och hämtade oss sen och sen blev det väl sova haha!
deas!
jennifer natha lea och folk
jennifer lea jessica alicia jag natha
deas och frida
johan jessica och alexander
jessica alicia lea natha och jag
jessica alicia lea jennifer natha och jag
jag och besta vennnnen
tom och daniel
emil johan jessica och erik
jennifer alicia och nathalie
alexander och jag och hans blinkande ringar
dennis frida och jag
natha och deas!
folkfolk jessica simon
nu blev det många bilder, men så kan de va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emil johan jessica och "nån kille" =erik edlund, 92a gick på marieberg går nu time

2010-08-23 @ 11:39:58
Postat av: Michan

Verkar vart en rolig fest =)

2010-08-23 @ 13:31:13
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0