filmdag

imorse vaknade jag och mådde bajs, låg kvar i sängen nåra timmar och sen satte jag mig och kollade på Edwars scissorhand, sen gick jag och nikita och köpte godis och kollade på halva twilight, fast sen hackade skivan sönder så vi bytta film till sjätte sinnet, som jag tyvärr inte har sett förut, men gosh vilken bra film! Haley joel osment är verkligen världens bästa barnskådespelare!
sen gick vi hem till nikitaoch fixade våra nails å kollade på en till film, kommer inte ihåg vad den hette.
och imorrn äre skola, ganska jobbigt faktist..
söt nikita
naglar, jagvet att det är kladdigt, men who cares
nikitas naglar, en aning snyggare kanske..

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan vad fina naglar:O hur gör ni för att få så? <3

2010-08-25 @ 22:16:28
URL: http://annauulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0