filmmaraton

ensam vaken, alle drog hem vid 12, natha somna vid 4 och jess somnade nu vid 8.. jag funderade på att dra hem men jag kom på att jag inte har några nycklarså det är nog ingen ide.. men iallafall. förut pratade natha i sömnen. hon sa nått att det vore bra att ha en heltäckningmatta för då skulle inga spindlar komma in i rummet (vi fick in en dretstor spindel förut, kan ha berott lite på det ) och nu pratade jess nyss i sömnen
jess: vad lika dom är

jag: va, vilka?

jess: dom på bilden


jag tror vi har chattroulettat för mycket haahah

men nu ska jag nog också sova lite, men jag måste upp typ halv ett eftersomm att jag ska till johanna sen efter som att min älsklings favorit johanna äntligen fyller 18!!!!! grattis älskling
natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0