fixa allt själv

idag skulle pappa hjälpa mig med att fixa ett id-kort (som alla andra fixade för ca 3 år sen) så jag ställde klockan på 12 och gick upp och fixade mig, men kom vi iväg någon gång? nej..
och mamma skulle ringa och beställa läkartid åt mig för ca ett halvår sen, har hon gjort det? nej.. men tindra har hon minsann ringt åt och vart hos läkaren osvosv.. och idag kommer pappa och säger att han har anmält mig för handledar kurs den 9 september, så att jag ska kunna börja övningsköra, vilket alla andra gjorde förra året.
så nu ska jag inte be dem hjälpa mig längre, jag ska fan ringa om läkartid själv, jag ska åka och köpa ipod och kamera själv också och imorgon ska johanna B med mig och hjälpa mig och fixa id-kort så jag kan hämta ut mina pengar.
så måste jag försöka skaffa jobb också, om det är någon som har tips på bra jobb så hör gärna av er, i really need money!
nu ska jag rensa min garderob  och mitt sminkbord+"sminkskåp".
harebraaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0