långt inlägg

okej, nu har det vart dåligt med "updates" så nu kommer ett långt, för er som orkar läsa
vi börjar med onsdag. i onsdags gjorde jag nog inte så mycket, eller jo det gjorde jag, först så städade jag mitt rum lite, rensade bland kläderna (behöver nog rensa mer) och bland sminket osv, sen målade jag naglarna, det tog ganska lång tid ändå eftersom att jag gjorde "millerat" eller vad det nu är min syster säger att det heter, ah så gjorde jag på alla naglarna, brukar bara ha det på en nagel. sen spelade jag GH, bäst är jag, jag spelar på expert *stolt* sen kom julia och vi kollade på film och kekade chips och coka, Twilight och new moon blev! asnice
Torsdagen vaknade vi runt ett tror jag, gick upp och åt och satt och snackade lite, sen åkte julia hem och jag spelade GH såklart haha, har kommit in i en GH period.. iallafall, sen stressade jag till bussen och åkte till fossing som har vart i new york de senaste 5 veckorna och fotat osv. trevligt och träffa henne!  satt och snackade lite och kollade klipp på yt. sen var jag trötter och tog 8 bussen hem och satte mig och kollade på the last song ( den är visst bra julia) och sen i taket lyser stjärnorna, samuel haus är verkligen galet snygggg
och idag har jag inte gjort mycket alls, sovit, vaknat, suttit vid datorn typ haha niceprice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0