linda 18

dåliguppdatering i know.
men iallafall, iförrgår hade jag och johanna en fuckmylife dag, allt sög, så i gick och köpte chips&dipp och gjorde chokladpudding och satte oss och kollade på några avsnitt av oth, men johanna somnade så jag gick hem.
igår så åkte först jag och pappa in till stan och fixade lite saker, sen på kvällen så åkte jag in till stan för att möta upp jessica, jag stog själv och väntade och då började det åska och blixtra, blääh.
sen gick vi till viken och träffade linda och hennes kompisar och gick vidare till lokalen vi skulle vara i. (linda fyllde 18)  träffade pinar också, niceeee! vi kunde inte stanna länge eftersom att jessicas sista buss gick klockan halv 12 så då åkte båda hem.
idag ska jag inte göra någonting, imorgon ska jag träffa natha jennifer och therese och planera våran "lisebergsresa" hoppas dte blir bra haha
ciiiaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0