lista

12 HAR DU:

Ett förhållande:
neeeeeej
En bästa vän: a
Haft ett seriöst förhållande: nee
Dejtat en av dina bästa kompisar: nee
Blivit kär vid första ögonkastet: nee
Fått ditt hjärta krossat? a
Haft ett one night stand: a
Skrikit åt en lärare: a
Kysst någon och sedan ångrat dig: aha
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: a
Några smycken som kostat över 1000 kr: haha tror icke de
Snusat: nope

11 DAGENS:

Klädsel: jeanstights,vitt linne, svart kofta, totally casual
Frisyr: hängande
Låt: kent - gravitation
Vill ha: mer pengar antar jag
Sjuka: förkyld
Drog: halstablett
Saknad:
tami o jessie
Köp: 2 tights och ett linne
Godis: daim,kexchoklad och japp (tag tre för 18:-)
Attityd: ingen attityd tror jag
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: damn, lika snygg varje dag

11 FÖRSTA:

Bästa kompis: nadja
Bil: nån snygg
Kärlek: oj, det minns jag tyvärr inte
Husdjur: kanin-stampe & lilleskutt
Semester:
kanarieöarna
Jobb: dagis
Köpta skiva: no idea, säket bubbles eller nått
Riktiga kärlek: noone
Piercing: örat
Konsert: rixfm haha
fylla: @nadja haha

10 SISTA:


Personen som sms:ade dig: patrik
Personen som du kramade: natha
Peronen som ringde dig: therese
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: nån person jag älskar antar jag
Alkoholdrycken: vodka&spelsinjuice
Bilfärd: när jennifer hämta oss från mariebersskogen
Filmen du såg: "i rymden finns inga känslor"
Gången du grät: gråter inte
Måltiden: mcdonalds..

9 SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: om den har trevlig personlighet så ja
Kalla dig själv lycklig: ne
Hellre ta bilden än vara med på den: beror på
Kunna gråta över en kille: aa
Kunna gråta över en tjej: aa
Ljuga för någon: a om det var nödvändigt
Kunna springa 50mil: aa klart utan problemas

8 VAD:


Gör du just nu: skriver test? och lyssnar på kent
Ska du göra imorgon: skuula
Säger du till dig själv när allt känns svårt: det kunde vart värre, men nu äre skit så må dåligt du, det förtjänar du
Har du med dig in på bion: godis, absolut inte popcorn för då sätter man bara i halsen
Är det för färg på dina byxor: har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: mörker
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utseende
Skulle du göra om du vann på lotto: beror ju på hur mke jag vann

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. troser
2. t-shirt
3. glajjor
4. nagellack?
5. myggbett
6. tofs
7. nu kommer jag inte på mer

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nope
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: inte vad jag kan komma på( om man inte räknar med nathas bullpåse som jag inte fick säga var hennes för att fåglarna åt på den)
Använder du huvtröjor: händer
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jodå
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beror helt på

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång:
uppgång om det blir fint väder
Sommar eller vinter: sommar!!!!!!!!!!!!!!!
Vilken ålder har varit bäst hitills: det vet jag inte
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0