precious

idag vaknade jag tidigt, innan 12 tror jag tillochmed att det var.. så jag gick upp och tog mig en löprunda, det var jobbigt.
sen la jag mig och kolla på oth hela dagen, sen runt 20 över 8 så bestämde jag med alex att jag skulle träffa dom på stan så jag gjorde mig iordning och tog 8 bussen till stan. träffade trevligt folk där, men sen när de drog på fest så åkte jag till julia och vi kollade på film, och sen gifte vi oss. sen skulle vi ta bussen till wille men vi missade den så vi väntade på stan och träffade massa folk, bla navid som var fullsomenkastrull, arthur,mira danielle och matte osv.
sen tog julia bussen till wille men jag stannade kvar, missade 12 bussen så jag följde med till danielle och chillade hos henne lite. sen åkte jag hem och ah nu sitter jag här och borde sova, ska upp tidigt imorgon och träffajessica och sen blire att möta emil och åka på deas 19års fest, niceprice
jag och bästejohanna (jättefinbild!!)
elin sandra alex och mee
fråga mig inte vad jag gör, men ah, nått fel äre på mig iallafall
livet har sina goda stunder
lite mira, danielle å matte
arthur och tor
matte och han fina nagellack
och ett sorgligt hejdå till mira som flyttar till sthlm på söndag. men när hon kommer och hälsar på i karlstad så blir det sunesjul maraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0