todayy

dagen började inte bra, hade en aaasfet spindelpå benet, har nog aldrig vart så rädd förut, sen blevjag jagad av en geting, och min bror bara stog och skratta.. sen åkte jag och mamma in till stan för att köpa en ny kamera, först åkte vi till bergvik men de hade inte den kameran jag ville ha, sen åkte vi till mitticity, och då såg vi att mamma hade tagit på sig sina fula sandaler, vi höll på att skratta ihjäl oss. iallafall, sen åkte vi hem och jag gick över till min efterlängtade johanna! satt och pratade om allt och inget.
sen tog jag bussen in till julia och  dit kom adam, tanvir, kristóf, zsófi, oliver och erik, tror inte jag glömde nån nu iallafall.. vi gjorde inte så mke, gick till wallinders och sen satt på bryggan och snackade.
söt johanna
haha kristóf : I want a picture at soorah me and crazy bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0