upp tidigt, kanske

sitter och spelar mitt favvospel bubble shooter haha!
hälsade på danielle å hennes nya lägenhet idag, mysig varen! och större och ljusare än hennes gamla! niceprice!
hugo var även med, haha han är så rolig, ska lägga upp en film på han någon dag snart där han berättar vad man ska säga innan man har sex med någon! så klockren!
men han drog efter ett tag, och sen tog jag 8 bussen hem och bakade, jag är bäst på att baka.
imorgon ska jag ställa klockan så jag kommer upp i tid, 11 ska jag ställa den på! eller nej 12 blire nog, vi ska inte överdriva haha.
sen ska jag och papi in till stan och fixa lite saker, sen ska jag träffa tanvir!
det var allt för mig haha puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0