ovärd dag

Hade en sjukt ovärd skoldag idag! först pallrade jag mig upp tidigt eftersom att matten börjar halv 9, där  fikade vi och sen fick vi sluta.. sen åkte vi till stan och julhandlade lite, skulle ta tjugo i tolv bussen tillbaka till skolan, men vi fick för oss att den gick tio i, så vi drygade.
när det var 37 kom vi på att det var tjugo i den gick, så vi sprang (gick fort) från sjökvistens och tänkte ta en buss från torget så vi skulle komma fram fort, så vi sätter oss på första bussen och märker att den inte ska åka förrens om 2 minuter, å när vi kommer fram så åker hammaröbussen förbi oss.. Vi ringer Sofie och hon kör oss till skolan, kommer in i klassrummet och brandlarmet startar.. great. sen hade vi 5 minuters klassråd- fick fika- sen åkte vi hem.
Sen kom inte min buss så mamma fick komma och hämta mig, bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0