vi återkommer till det senare

Idag kom kristijan till skolan och såg ut som en kräfta, han hade somnat i solariet, och sov i 50 minuter haha stackars kille!
Och idag hade vi ingen naturkunskap.. suck.. den enda roliga ämnet liksom?
Plus att vi hade den långhåriga tjejen på samhällskunskapen, jag har lite svårt för henne faktist! hon är så... speciell?
Jajja, efter skolan åkte jag och nathalie och mötte buba för att fixa lite stuffs för inför imorgon, och sen åkte jag hem med mami!
Och nästa vecka ska jag therese och nathalie börja på vårat hemliga projekt, eller på söndag kommer vi börja planera, och sen under veckan ska vi utföra det :)
Och jag har haft ännu en hemma fredag, trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0