Bilolycka

Förut skrev Nadja till mig att hon hade blivit påkörd av en bil, men det ville jag faktist inte tro på tillochbörja med, men sen skickade hon en bild till mig och hon gav sig inte, hon sa att hon faktist hade blivit påkörd,
så det slutade med att jag ringde henne.

Och det var tyvärr sant.
Hon hade sprungit ut i vägen utan att kolla sig för och självklart så kom det en bil.
Och trots att hon flög med huvudet in i bilrutan och krossade glaset och hennes ben var det som blev träffat först, så har hon varken hjärnskakning eller brutit något ben.
Mirakel kvinna är vad hon är!
Läkarna hade sagt till henne att hon hade änglavakt, och det håller jag med om.


Bild från VF


Jag älskardej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0